söndag 16 maj 2010

HJÄLP.

Vi var i träsket hos André igår. Planen var att filma när dom körde på vattnet.
Hur började det då? Dom skruva i Snells skoter, försökte att få igång den men förjävels.
Sen var det bara att vada rakt ut i träsket. Bland spindlar, grodor och råttor.
Fast jag skulle inte påstå att det var kallt och det var i alla fall någonting.

Vi filma lite, sen lyckades andre dra av startsnöret. Direkt efter det sänkte dom skoter nummer två. 
Då var det bara att skruva och dra. Efter många om och men var det fixat. Eller?
Andre drog av snöret igen. Så det blev att skruva lite mer. Men det är ju en del av det hela ;)

Sen var det fixat. Då var det bara att mata innan det hände någonting nytt.
Och jag fick åka. Säger ju då bara att när jag var i land så skaka hela jag.
Fysatan vad läskigt, men kul! Jag hade banne mig fjärilar i magen hela dagen.
Jag är bara glad att jag inte banga. Det var ju det jag höll på att göra.

Sen kom andre och tog sig vatten över huvudet. Bokstavligt talat.

Inga kommentarer: