söndag 24 januari 2010

Stugan i helgen då. Hur härligt som helst. Jag älskar det! Dock var det inte så mycket snö där som det brukar men det kommer. Fick även besök av André, Sara och Vikke. Trevligt! Fast alla som känner mig vet att jag är sämst på att beskriva saker. Så när jag skulle beskriva vägen gick det som det gick. Dom körde förbi och sen när dom skulle vända så körde Vikke mer eller mindre ner i diket och fastna. Så där satt dom. Det fixade sig ju dock men lite roligt var det. (fast ännu roligare är att dom körde ner i diket när dom skulle hem också.)

Dom kom, bastade, drack öl, såg film och sov. Synd att dom hade så bråttom och att dom inte hade skotrar. Men snart så blir det ju min stuga, woho! Längtar som ett as. Jag älskar det där stället. Jag blir lugn bara jag kommer in genom dörren.

Jag tänkte även nämna att André prata i sömnen:
- Fan va fränt ändå.

Precis som om han var vaken. Hahaha, åhnej. Och jag har snarkat som jag-vet-inte-vad. Men det är lungt. Nu: gilmore. Och tro mig, det har jag saknat i helgen ;)

Inga kommentarer: