tisdag 12 januari 2010

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: jes.
2. Är du lycklig?: För det mesta, ja.
3. Är du uttråkad?: Ne, men trött.
4. Är du ledsen?: Neru.
5. Är du italienare?: vad vill den här frågan, och vem kom på den?
6. Är du cool?: Skulle jag inte påstå.
7. Är du från Irland?: klaffen
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Hur blir det här nu igen..

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Folk säger ju att dom upplevt det.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Nja, jo. Nej, kanske.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Säkert.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Jes.
5. Har du haft en hemlig beundrare?: Inte vad jag vet.
7. Är du kär?: Ne.
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Jag vet inte. Jag säger att jag inte vill men jag tror att jag kanske ljuger. Men barn ska jag inte ha.

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: bilddagboken
2. Hår eller ögon?: hår.
3. Katter eller hundar?: Katter.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: några få bästa vänner
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Utekväll.
8. Pengar eller lycka?: Hahaha, jag och evelina kom fram till att pengar gör lycka.
9. Dag eller natt?: Natt.
10. Msn eller mobil?: Mobil.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Ne, jag är skicklig ;)
2. Brutit ett ben?: Nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja.
4. Hoppat Bungee Jump?: nedu.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja.
6. Ätit en hel tårta?: Hahaha, ne.
7. Gjort bort dig offentligt?: OJ. Säkert mer än en gång.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?:
9. Gråtit när ett husdjur dog?: jes.
10. Velat försvinna?: Sjunka genom jorden? Check!

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Nina
2. Telefonsamtalet du fick: Lillis
3. Personen du var med: JAG KOMMER INTE IHÅG?! :
4. Roligaste grejen som hänt:
5. Personen du smsade: Evvi.
7. Du skrev till på myspace: bajs
8. Du kommenterade:
9. Du tillbringade natten med: Evvi. (stina)
10. Du kramade:

Inga kommentarer: