måndag 18 januari 2010

Jag har bott hos Lena sen i onsdags. Jag har till och med lagt in min tandborste i hennes badrumsskåp! OCH JAG SÄGER 'NÄR VI KOM HEM' NÄR JAG MENAR TILL LENA. Det är illa. Men vi har redigerat film och våran film är äntligen klar. Ye! Så nu är det bara att börja film på nästa.

Folk har sagt en massa roliga saker som jag har tänk att jag ska komma ihåg och kunna skriva här. Men icket. Brukar väl vara så.

Men idag fyller mormor 77 år så har varit där och fikat. Mums! Fick även reda på att min morfar fått ta emot nå pris/bemärkelse från kungen. Det är rätt fränt om ni frågar mig.

So tell me now;
If this ain't love then how do we get out?
Because I don't know and I just want to save you
while there's still something left to save.

I told you I'm not the answer for the questions that you still have.

There's nothing left to say but so much left that I don't know.
We never had a choice.
This world is too much noise and it takes me under.

1 kommentar:

Lena sa...

hahaha! you are welcome anytime!