torsdag 7 januari 2010

Heloj! Somnade strax efter sex vaknade ett. Jag gör framsteg ändå. Det sjuka är att jag inte kan somna fast jag borde vara svin trött eftersom thailand är sex timmar före. Aja, det är väl aldrig som man tänkt sig. Oavsett vad det handlar om.

Min kamera är hos Amina så det kommer inte bilder än.

Annars då? Ligger fortfarande i sängen. Det är torsdag och snart skola. Svin jobbigt. Fast det jobbigaste är ändå att jag tar studenten. Och nu tycker ni att jag är knäpp, men vadå? Skolan slutar. Jag har gått i skola hela mitt liv och nu är det snart slut. Vad ska jag göra sen? Hur ska jag tjäna pengar när jag inte längre får studiebidrag. Vad blir det av mig då? Ingenting.

Save your happiness for tomorrow and today we'll drown in your tears.
A drop of your blood tastes like wine today.

Inga kommentarer: