torsdag 28 januari 2010

For till Lena igår efter skolan. Blev fast där pga av snöstormen! Åh, herregud. Aja, vi åt tacos till middag. Sen dampa vi. På kvällen ville vi filma men Lena fick inte ta bilen eftersom hennes pappa fastnat tidigare. (Han och halv luleå hade fastnat.) Istället bestämde vi oss för att redigera film. Men det sprack eftersom vi inte hade någon kabel till kameran. Och så skulle vi dricka varmchoklad men den blev äcklig :(

Idag då. Tokat runt. Hämtat Lenas syster och Tindra. Varit på storheden, ätit middag, pysslat. Dampat, skrattat tills jag börja gråta, hämtat hennes bror. Säkert nå jag glömt.

Lena skulle ta upp nå som farit under bordet så hon kryper.
Samtidigt tappar Tindra en röd kula på golvet.
Tindra: Om ni ser en röd kul......

sen hann hon inte längre för hon avbryts av Lena:
- AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH! ........ Jaha.....
Jag trodde det var en mus..

Och visst, nu är jag sämst på att återberätta. Men jag skratta tills jag grät. Det var det roligaste jag varit med om på jag vet inte hur länge! Hahahah!

Och nudå? Engelska läxa. I sista sekund. Varför lär jag mig aldrig?

Inga kommentarer: