lördag 30 januari 2010

Cleo igår. Samma visa om igen. Jag tycker inte om Cleo, så är det bara. Ändå far jag dit om och om igen. Men igår var det värst. Det var så mycket folk så jag vet inte vad. Sick. Och Maja ramla över mig i trappen och slog i min piercing så idag är den helt svullen. Det sög.

Det finns bättre dagar, för dom här är inte gjorda för mig.

Det är då tur att det finns musik för dessa dagar. Samt alla andra. Och att Lena inte drack sin 7up igår. Johanna har varit här och berättat om sin kväll. Den var också sjuk. Hahaha.

Och idag? Jag vet inte. Ett som är säkert är då att vi ska på godishuset och nu citerar jag Johanna: Man är bara sugen på sånt där fett, sluuuuurp. Ungefär. Fast det där var en kort version av allt hon sa typ.

Nu: gott kött till middag, mums!

Inga kommentarer: