söndag 13 december 2009

Jag ska börja med att säga att jag har världens bästa vänner. Jag skulle inte byta dom mot någonting i världen, för jag kan nog inte bli lyckligare än så här? Dom roligaste stunderna, dom sjukaste idéerna, de mesta skratten. Nej, jag är nöjd.

Fredag:
Fest. Vi drack umgicks och lyssna på musik. Lena var där ett tag, sen drog hon till Ida sen ut på cleo, och tillbaka till johanna. Så hon var överallt. Annars var det jag, evelina, johanna, andré, bodil, thörnis, bill, fredrik, småland och några från johannas klass. Ärligt, så hann jag inte med i alla svängar men det var trevligt.
Det går inte att inte skämma ut sig. Men jag skäms ändå inte. Hahah!

Lördag:
Johanna vill festa, jag ville dricka öl. Men det slutade att vi for till Töre. Jag, johanna, bodil, bill thörnis. Säger bara en sak: Tack, det behövdes. Äver fast det inte var så stort. Nu är det i alla fall gjort. Sen att man såg en massa människor som man umgåtts med tidigare var ett plus. Nostalgikänsla på hög nivå. Vi körde runt lite här&var tills bilen sa ifrån och ville hem.

Inga kommentarer: