fredag 6 november 2009

Igår var jag typ frisk. Kändes det som då. Jag var rastlös och jag vet inte vad. Fast det var innan jag somnade elva och vaknade igen fyra.. Nästa gång jag gick och la mig var då halv två. Dåligt av mig. Hade behövt gå och lägga mig långt innan det. Typ nio- tio.

Och resultatet av det. Ingen skola för mig idag. Jag har inte ont i ögonen eller öronen. Det känns inte som att huvudet ska explodera. Musklerna i ryggen värker inte. Jag hostar mer sällan än på hela veckan. Jag är fortfarande rastlös. Men jag har feber.

Eller jag blev helt utmattad bara av att leta våran termometer, så skulle jag orka skola? Jag som ville dit. Inte för själva skolan då utan för att rädda min helg, men jag orkar inte. bajs.

Evelina har sparat lite kladdkaka till mig ;)

1 kommentar:

Heyli sa...

superkul att du är med och tävlar hos mig! :)

och tack va kul att du gillade dem! får se om jag gör nå liknande nån gång, man vet aldrig :)