torsdag 19 november 2009

Det är rätt mycket som har slagit mig under tiden som jag inte bloggat. Saker som stör, irriterar, förundrar, förvirrar och saker jag blir glad av. Det är rätt mycket faktiskt. Fast det är också saker jag inte kan få i ord utan att låta knasigt, så jag gör det inte. OTUR! Det är helt enkelt omöjligt.

Men vad har annars hänt? Umgåtts, sett massa film och åkt bil ♥
Jag vill ha körkort nu, men övningskör jag nå? Nej. Tönt.

Igår var vi på bio och såg 2012. Med vi menar jag då oss från klassen. Ericas mamma hade fixat biljetter åt oss och det var riktigt trevligt. Vet dock inte vad jag tyckte om filmen. Det var grymt överdriven och första 40 minuterna var jag nog bara arg. Jag hatar när dom överdriver i filmer. Men sen blev den bättre och jag grät då mer än en gång kan jag tala om.

Idag är det bio igen, Twilight och New Moon. Taggar lite med New Moon soundtracket och Youtube klipp. Och vad mer kan jag säga än att jag väntat i ett år på det här och det gick rätt fort. Så klockan nio till två befinner jag, Lena, Ida och Johanna oss på biografen. Kan nästan slå vad om att jag kommer dö, gråta och dö lite mer. Men nog är jag glad för det, det ska beröra ordentligt.

Back and forth through my mind behind a cigarette
and the feeling coming from my bones says: leave it alone.
But there is something in your way.

Inga kommentarer: