måndag 12 oktober 2009

Tja bloggen!!
Filmerna från helgen är härliga. Vaknade och kollade lite och ohmy! Det är allt jg har att säga. Vaknade och trodde att jag försovit mig. Men icket, isället har jag ställt om klockan i sömnen på nått vänster. Knäppt.

Men nu är det frukost, cola och päronsoda. Hahaha! Jag kan inte rå för att det var slut bröd 8-)

Sen ska ni veta. Gud vad jag längtar till höstlovet. Två veckor. Och efter det till den 20 november. Tre veckor från höstlovet. Och när jag längtat klart tills dess. 14 december. Ytterligare tre veckor. Hejdå skolan, Luleå, falska människor, lögner, dramaosv. Hejdå Sverige för drar jag. Och den här gången älskar jag det. Mer än vad jag älskar mycket. För nu är jag less på riktigt.


You're drunk, you need it.
Real love, I'll give it.
So we're bound to linger on.
We drink the fatal drop,
then love until we bleed,
then fall apart in parts.

You wasted your times on my heart.
You've burned
and if bridges gotta fall, then you'll fall, too.

Doors slam, lights black, you're gone.
Come back, stay gone, stay clean.
I need you to need me.

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

HALLÅ! jag hoppas att du hinner se det här men... RING MIG NÄR DU ÄR PÅVÄG TILL SKOLAN? / evelina