måndag 14 september 2009

Msn har ju damp. Bajs. Det där med att jag skulle plugga historia blev ju som det blev. Bajs. Jag har ont över allt. Nacken, öronen, halsen, näsan, ryggen, höger arm. Bajs. Ge mig massage? Bajs. Vill se Gilmore Girls men nej, jag har redan sett i 72 minuter. Bajs. Jag vill se Gossip och Oth, men nej. Imorgon måste jag plugga historia eftersom att det inte blev av idag. Bajs. Graf hela dagen. Bajs. Säkert äcklig lunch som varje tisdag. (oftast fisk.) Bajs. Jag spillde té på mitt täcke. Bajs. You're simply the best thing I never had. Bajs. Jag är luspank och har inget busskort. Bajs. Nya strumpbyxor? Pank. Bajs. Fest i helgen? - Nej, juste.. PANK! Bajs. November nu tack. För länge dit. Bajs. Om man hade haft en saftig pepparstek. Bajs. Kan det inte bara gått 54 minuter nu? Bajs. ENGELSKA C ÄR BAJS. Mina tänder gör ont. Bajs.

Och vad är det jag vill komma fram till? Allt är bara bajs.

Inga kommentarer: