tisdag 15 september 2009

I don’t wanna lie cause I’m pretty sure I’m gonna die one day.
Please, won’t you understand that without you by my side there’s no me.

tio saker om mig

1. Är du singel? - jo.
2. Är du lycklig? - För det mesta, jo.
3. Är du uttråkad? - Justnu, ja. Eller jag måste vänta.
4. Är du ledsen? - haha, nejdu.
5. Är du italienare? - tror du?
6. Är du gravid? - wear a gimmy head or life might just treat you unkind.
7. Är du full? - jag är alltid full.
8. Är du cooling? - Ibland ;) haha!
9. Är du från irland? - hehehe, det skulle vara någonting.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - omöjligt.

åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - typ inte ;o
2. Har du någonsin blivit sårad? - jo.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? - Måste jag väl nästan gjort.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? - Hm, det tror jag nog kanske. Eller jag vet inte?
5. Har du kysst något inom de två senaste veckorna? - ne.
6. Har du haft en hemlig beundrare? - säg du det.
7. Är du kär? - ne.
8. Vill du gifta dig i framtiden? - nej. typ inte. kanske.


10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? - hm. lust tror jag.
2. Hår eller Ögon? - hår.
3. Katter eller hundar? - mjau.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? - bättre vänner.
5. Tv eller internet? - internet. of course.
6. Coca-Cola eller Pepsi? - cola (H)
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? - ye, utekväll.
8. Pengar eller lycka? - säger som evelina: pengar gör mig lycklig.
9. Dag eller natt? - natt.
10. Msn eller mobil? - telefon!

tio "har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - haha, nej.
2. Brutit ett ben? - ne.
3. Gjort nåt du ångrar? - eh.. jo.
4. Hoppat Bungee Jump - jo, och fallskärmshoppning! 8-)
5. Ljugit för någon du tycker om? - ohja.
6. Ätit en hel tårta? - nedu.
7. Gjort bort dig offentligt? - du, det tror jag säkert. Och det mer än en gång.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? - haha
9. Gråtit när ett husdjur dog? - jo, kan man säga.
10. Velat försvinna? - försvinna vart?

10 senaste

1. Telefonsamtalet du gjorde? - evvigirl.
2. telefonsamtalet du fick? - lenis.
3. Personen du var med? - hm. maja? Annars min familj.
4. Roligaste grejen som hänt? - ojdå.
5. Personen du sms:ade? - maja.
6. Du kysste? - eh.. he-he-hee.
7. Du skrev till på myspace? - hejkomochhjälpmig
8. Du kommenterade? - ett päron.
9. Du åt? - ett päron
10. Du kramade? - eh.. ida? :)

1 kommentar:

Ida sa...

YEAH that hugh was mine, mihihihi!