onsdag 5 augusti 2009

Tjarå. Och vad händer idag? Ingenting, som oftast. Så vad ska man då skriva om? Jag har kollat och funderat vad jag gillar att läsa om och kom fram till att det är det här som intresserar mig:
  • kompisars bloggar, vem gör vad?
  • Fotobloggar, bilder, tips, hur gör jag?
  • Pyssel, inredning. fixa och dona, köp här, gör såhär, testa själv.
  • Modebloggar. kläder, skor, smycken, armband.

Sen läser jag väl andra bloggar också då och då. Vissa för att folk helt enkelt skämmer ut sig och tror att dom är nå. Underhållning. Såja.. Vad ska jag skriva om? Jag har försökt mig på att lägga in mer bilder men jag är för lat. Och ja, jag pysslar och exprimenterar men tar inte kort på det. Jag kanske ska börja? Vi får väl se. Men mer kort vill jag ha in. Och ja, jag har på mig det jag känner för. Kanske kommer bild på det också.

Nu: Heroes. Sen: Sova. Imorgon: Jobb, stan.

Inga kommentarer: