söndag 16 augusti 2009

har du lärt känna några nya personer den här sommarn? det kan jag nog säga att jag har. har du träffat någon i sommar du kanske aldrig träffar mer? det gör man väl hela tiden. ditt bästa sommar minne? jag vet inte. har du gjort något som du aldrig har gjort förut? hehe, ja. har det hänt något som du vill ångra? trore' vem har du umgåtts mest med i sommar? vet inte. vilken klass börjar du nu i höst? samma som jag hade förra året, thank god! har du blivit dissad i sommar? rätt mycket tror jag. har du badat naken? inte det, inte har du badat utomhus? jajemensan! har du gått på bio? jajaja. har du bakat? jo, på jobbet. har du gått på stan? nästan för mycket. om du har med vilka? många? vilket betyg väntar du dig i höst? Mest G. kommer du ha samma lärare som förut? kanske, kanske inte. vad kommer du sakna mest med sommarn? värmen. att man inte har några obligationer, nästa sommar blir det andra bullar. I will surely miss it!

Inga kommentarer: