fredag 3 juli 2009

I onsdags drog jag med Lena ut på Halsön. Det blev bad och ring/ vattenskidor bakom båt på dirr! Härligt! Det var 21 grader i vattnet där ute. Och för mig som trivs som fisken i vattnet var det himmelriket! Torsdag, ja då var det meningen att vi skulle sola men det gick inte så bra. När solen kom fram så skulle vi dra iväg. Hejrå Halsön, hej Luleåcity! Hämtade ut vårat paket från HM, drog en runda på Ica Maxi. Snabbis på stan. Middag på Frasses och sen drog vi till Ida som äntligen är hemma!

Då blev det bad i Hagaviken. Även det härligt trots att det var en aning kallare än i Lenas stuga. Senare drog vi till Ida och påbörjade vårat HP- maraton. Taggade inför lördagen och bara mös på. Återigen följde jag med Lena ut till Halsön.

Fredag, solning på G! Tjugofem grader och nästan ingen vind. Jag får fortfarande ingen färg men jag pressar och det kommer väl så småning om (är det ett ord?) Sedan stan där jag inhandlade mig ett par svarta, trasiga jeans från BikBok. Dom har jag varit förälskade i sen i julas fast då kostade som 699:- och nu 149:- Det är kärlek. Ett armband på HM för 29:- och sist men inte minst en hatt för 149:- från Cubus. Nu slipper jag solsting! Och det bästa är att den är snygg så jag kan använda den nästan närsomhelst ;) Nu ska jag hitta på nå, hejrå! SVENNEBANAN.

psst, imorgon kommer ett utav de roligaste citatet jag vet upp.

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

först paraplyt och nu solhatten? IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! töntötötötötötnttntntötötntöt