söndag 26 juli 2009

Fredagen då. Väldigt kortfattat. Malin kom hit vid sju. Vi fixade oss, fortvarande omedvetna vad vi skulle göra. Pratade med Ida och for till henne där Tim hade födelsedagsfest. Polisen kom, en tant i grannhuset hade ringt och sagt att det lät för mycket utifrån. okej? hm. Hursomhelst så fortsatte vi sitta ute och det var trevligt. Det blev lite kaotiskt ett tag men det löste sig efter lite tårar, kramar och massa prat.

Tillslut var det bara jag, Malin, Ida, Jörgen, Emil, Adrian och Frejda kvar så vi gick in till Ida. Spelade TP, kan ju säga att det gick bra.. Vi var på lag- Jag&Malin, Ida&Jörgen och Emil&Adrian. Adrian vandrade omkring hela tiden och till sist slocknade han så man kan ju säga att Emil var själv och ändå vann han typ!! Gah. Fast jag och Malin kom tvåa i alla fall.

Vi for hem vid tre. Stannade på kyrkogården och sprang genom vattenspridarna. Sommarfaktor? Väldigt hög. Sen kom det nån på cykel som började stanna och ringa och glo så vi for. Kom till mig, skulle se film och äta pommes. Efter många om och men blev det Kung Fu Panda. Det var bara jag som skrattade och ja, jag skrattade typ åt allt. Gick och la oss sju, steg upp tolv.

Inga kommentarer: