onsdag 17 juni 2009

Nolltvå:femton

Ingenting. Varken att göra eller se fram emot. Ingenting att äta och ingenting att dricka, förutom vatten. Om det bara skulle finnas mjölk. Men icket.

Nolltvå:sjutton

Det tog två minuter att skriva det där. Hur är det möjligt? Det var varken långt eller svårt att skriva. Det var ärligt och exakt det jag hade i skallen. Det är ännu ett bevis på att tiden går förbannat mycket för fort. Ta vara på tiden. Hurdå, frågar jag då. Kan någon svara på det?

Vad händer nu, sen, imorgon på midsommar? Kom sommar, sol och värme. För vi kan väl inte kalla det här för sommar? Jag vaknade två, åt, satte mig vid datorn, åt igen och gick åter till datan. Det är inte sommar och det är absolut inte att ta vara på tiden. Men vad ska man göra? I'm not sleepy and there is no place I'm going to. Jag ber för att det ska hända någonting. Någonting kul, någonting intressant, någonting som man kan fördriva tiden med. Det var ungefär allt jag hade att säga.

Inga kommentarer: