söndag 21 juni 2009

Just nu i brist på vänner, familj och bekanta känner jag mig jäkligt ensam när jag sitter här och käkar. Funderar på att se skins trots att jag inte borde. Sova, det borde jag verkligen göra. Fast av någon konstig anledning så är jag inte trött. Jag var trött för sisådär en halvtimme sen. Och då var jag svin trött. Men direkt då jag började med maten så var det som om att jag kvicknade till. Knas. Eller va?!

Hur som helst så har jag städat massor idag och jag känner mig duktig. Och jag vet att det hade kunnat ta mindre än hälften så lång tid bara jag satsade. Eller ja, hur säger man? Ni fattar kanske? För varannan minut så är jag vid dator och ska kolla någonting. Jag känner mig som Alfons 'Ska bara, ska bara..' Och kanske så förändras man aldrig. Man kanske aldrig lär sig av sina misstag. Jag har då inte gjort det än och det har då gått sjutton år. Fast man kanske bara kan räkna med tio?

Jag är helt enkelt lat. Och döv, då jag vill. Typ. Men mest av allt så är jag just nu hungrig och nu så äter jag. Snitzel,(?) pommes och banan. Mums!

Och allt om midsommar och det som jag lovade.. Hoppas inte på för mycket, jag har annat att göra! 8-) Plus att jag vill ha in bilder och jag är verkligen för lat för det.

Inga kommentarer: