söndag 24 maj 2009

Jag har nog haft den bästa långhelgen som man möjligen kunnat ha.
Fyfan, sånt här gillar vi!

FIALSTER.BLOGSPOT.COM:

torsdag.
Jag och hannah kände för att grilla, så vi bestämde oss för att fråga adam & co ifall dom också ville det. Vilket dom ville, så vi grillade hos adam. Pinnbröd, marshmallows & korv! Vi hoppade även studmatta och jag höll seriöst på att kissa ner mig hela tiden. Det var ett bra tag sen jag skrattade sådär mycket. Och jag brukar skratta ofta! Efter det for vi iväg till IP och spelade fotboll. hahaha, wohooooo! Ballt. Tillochmed tingeling spelade!! (hannah) Och faktiskt, så tyckte hon att det var apigt roligt. haha.. Två timmar spelade vi iallafall. Jag hade även haft träning tidigare den dagen, fast jag gjorde typ ingenting på den träningen. Hursomhelst så hade jag träningverk på fredagen, hahahahaha! Otränad tjej.


fredag.
Efter många om&men lyckades lena och dom på med mig och tingeling till boden. Eller, boden & boden... Uuuuuuuutanför boden! Långt in i skogen. Hjälp! Jag och hannah skulle bli uppplockade av Ida och dom utanför Willys. Vi får skjuts av T's pappa till Willys i stan. När vi är där ringer Ida till hannah och hannah till Ida några gånger och ändå kan vi inte se dom. Konstigt när dom är på Willys på storheden?! Åhhhhh.. Vi ringer Lena och frågar var dom är. Deras bil har tydligen gått sönder (!!!!!) vid statshuset så vi promenerar dit, jag & T. När vi väl kommer fram berättar dom att bilen helt plötsligt hade börjat ryka och att puckosara bara hade hoppat ut ur bilen och lämnat Lena. HAHAHA! Blir någon förvånad när jag säger att det är Sara, eller? Hm..

Hursomhelst så satte vi oss i bilen och väntade. Massor med bilar körde förbi och kollade svin mycket. Vissa kunde inte bara köra förbi en gång, utan det fick bli några till gånger för deras del. Lenas föräldrar hade varit i hennes stuga och varit ut med båten när Lena ringde. Så dom fick komma till Lule för att hjälpa oss. Innan dom hade hunnit komma kom Ida + pojkvän och hans kompisar. Dom märkte att det inte fanns någon kylarvätska, som FAKTISKT vi hade kommit fram till redan. Eller.. gissat oss fram till!

Efter ett lite tag kommer Lenas föräldrar och dom kör bilen till Statoil. På statoil märker dom att kylar slangen (?) hade gått sönder...

Så det var bara att köra bilen till verkstan, skjutsa lenas föräldrar, hämta upp allt folk och sedan äntligen börja köra mot stugan! Hahahahahaha. Vi grillade osv. Dom bada också. Usch!

Som vanligt kommer bilder in på pixbox. - donkeybutt.pixbox.se

Och tro mig, det där är inte nästan allt som hänt. Heheheh, hela lördagen är onämd och sen finns det massa små grejer. Och tro mig igen, det är alldeles för mycket som har hänt så man minns typ inte att berätta. Sen så skulle man vart där för att förstå och bajs är vad det är. Vi é för coola helt enkelt.

Inga kommentarer: