måndag 18 maj 2009

Jag är så fruktansvärt less på skola nu så att jag kunnat lägga mig ner och dö. Tur att det bara är två dagar kvar och sen långhelg! WOHOOO! Sen är det skönt när det börjar bli varmt och i Boden, där det inte blåser, var det riktigt hett.

Där var vi förövrigt i lördags och lekte coola- Jag, Evelina, Lena, Maja, Lena, Ida, Hanna&Julia. Vi grillade, hoppade studsmatta, såg ESC, pratade, spelade in film osv. På morgonen blev det våffelfrukost och sen till efterrätt var det vattenkrig. Skit tufft. Det känns att sommaren är nära nu.

Annars är jag stressad över skolan och hur lat jag har börjat bli. Jag har en massa uppgifter som jag ska göra, eller egentligen skulle ha gjort för tusen år sen..

Jag är trött, trött, trött. Och jag undrar.. Ska jag gå och lägga mig?
Kanske om en timme.. Vi får se.

1 kommentar:

Lena sa...

snällt att jag nämns två ggr! haha ;)jag vet att jag är speciell..