söndag 12 april 2009

Jahej. Igår var jag, Lena och Erica hemma hos Sofia i Boden och jag kan då säga att Lena körde oss dit! (Y) Vi åt mat, spelade med andra ord, såg The Strangers, pratade&planerade och sedan såg vi Sexdrive. Släckte lampan vid fyra och jag somnade vid halv fem kanske?

Vi skulle upp nio för att Lena skulle på pimpel tävling. Vad ska jag säga? Jag är proffs på att inte vakna av väckarklockan och även på att slå av den i sömnen. Vi försov oss en timme då jag vaknade och kände att vi hade försovit oss. Det blev lite stress men vi hann.

Jag hade även bestämt mig för att hänga med och pimpla eftersom att Sofia sa att det skulle vara så bra väder.. Ingen kommentar. Jag fick noll fiskar och lika så Lenas föräldrar och syster. Lena och Tindra fick två fiskar var dom. Sedan var det dags för mat och det bjöds på blöta och påsk- skinka. (Fast Lenis åt hamburgare..)

Sen har jag inte gjort så mycket annat idag. Ätit påskmiddag, sett robinson och lite olika filmer. Det lär väl fortsätta så. Klockan är nu halv två och jag har sovit i fem och en halv timme, och varit vaken fjorton och en halv. Jag är inte trött fast än jag borde. Sjukt. Nu måste jag hitta på nå innan jag blir helt galen och tokig i skallen.

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

har fenis körkort?! :O :D

och jaaa, den döper min till '2' för att jag har två bloggar :(