torsdag 5 februari 2009

NSD hela dagen idag. Redigerat, druckit en maaaaassa choklad (jag slutade räkna vid sju), skrattat. Alla sa vi roliga saker. Mest Jonatan, han var hyper och hade damp;

Jonatan (sänker Majas stol): Känner du dig nere?

Jonatan slår Lena i magen.
Lena: OUCH!
Jonatan: Du är ju så smal att du inte vet om du har ont i magen eller ryggen!

Jag själv då: Nu är Pia en horunge.

För er som inte vet:
En horunge är ett namn på någonting jag inte kan förklara. En 'eget hängade spalt sak som inte har någon vän.'


Attansbananer, jag visste egentligen mer. Men i samma stund jag började skriva de första så försvann det bara andra bara mer och mer..

Imorgon kan ni gott och väl läsa NSD. Och jag önskar att jag föddes tidigare och slapp leva med alla dessa minnen. Allt var så mycket bättre förr.

Inga kommentarer: