torsdag 22 januari 2009

Serpentine love's thighs wrap around me in search for death.

Nu är det ganska så klart! Primärbokning till Thailand den 14 december. Vi landar i Sverige igen den 5 januari. Jag är lycklig. ( det är här jag ville lägga in några bilder från förra resan men det gick inte. ) Och Evelina prata om någonting om sommarjobb och ett sådant bra ska vi hitta oss! Hehehehe. En i hennes idrottsklass hade tydligen tjänar 23.000 förra sommar! DET NI! Tänk alla pengar man kan slösa och fortfarande ha kvar en massa! Jag tjänade sisodär 5000 förra året? Ohmy, vad tänkte jag med. Eller vi, för jag jobbade med Evelina då också :b

Jag börjar inte förrän ett fast jag ska till skolan tolv för då får jag skjuts av min far. Ohja, jag är för lat för att ta den där lilla promenaden från smedjegatan till skolan. Jag måste ju ändå gå där när jag ska hem så.

Min hund är sötast i världen när hon ligger på mitt täcke och kollar med det sötaste valpögon så att jag kanske bestämmer mig för att klia henne på magen. Den andra hunden springer nere och löper så hon får inte vara uppe. Hon vill bara upp i min soffa eller under ett täcke och det vill inte jag. Åhnej. Men det betyder att vi ska para henne. Fast jag vet inte längre om jag vill. Hörde att vi kanske inte kan fara till stugan under påsklovet och det har jag ju sett fram emot. Jag vill till stugan då! Det är världsbäst skoterföre och typ sista gången man kan köra.

Det är då man stiger upp halv åtta för att hinna köra på skaren. Man far hem vid nio halv tio då det börjat bli varmare och äter frukost. Packar med sig lunch; Mackor, korv och varmchoklad. Far ut någonstans, grillar, äter, njuter. SOLAR. Japp, så varm är det. Under tiden man är borta hinner de smälta en massa snö och bli ganska blött men det gör ingenting. För det går att köra ändå och det fryser under natten. Ohmy, det går inte! JAG VILL TILL MIN STUGA PÅ PÅSK SÅDETSÅ!

Inga kommentarer: