lördag 3 januari 2009

We can't hide, we'll never lie, I'll always see into you.

Jag sitter och kollar på hockey med min far. Skellefteå- Luleå, ofc. Det är bara synd att Skellefteå leder med 2- 0.

Igår var jag och kollade på en kamera på Elgiganten. Fast jag for dit med Johanna och hennes pappa för att hon skulle köpa en kamera och en mp3. Mötte upp min egen far och kollade kameror vi också. Johanna fick med sig en kamera hem men tyvärr ingen mp3. Och vi kollade ju bara. Plus att dom inte hade den inne. Vi for till Johannas mamma och åt. Pasta och fläskfile. Det var sjukt gott. Jag fick ett knäppt sms av min far som jag inte riktigt förstod. Efter att ha läst det några gånger började det klarna. Vi skulle till onoff efter maten. Johanna följde gladerligen med eftersom att hon fortfarande var på jakt efter en mp3. Kameran vi letade hade dom varken på onoff eller expert. Det var lite synd faktiskt. Johanna köpte sig en mp3 i märket walkman. Man skulle kunna se på film, musik och radio.

När vi kom hem skulle hon såklart installera och stoppa in musik och videor. Men det fungerade inte. Eller jo, musik fungerade ju men inte videor. I bruksanvisningen stod det att det skulle funka med .wma, .mp4 och nå mer och vi testade allt. Så Johanna fick ett mindre dampanfall ( som blev större på morgonen efter. )

Vi spelade Halo och ägde allt. För alla vet ju att vi ( i alla fall jag ) är bäst. Jag körde även lite La rush, burnout och bond. Jag vill ha ssx on tour! Bajs, varför har jag gamla xbox? Eller ja, jag vet väl varför. Det var gratis och jag och Malin var bäst. Man skulle stapla mjölkchokladkartonger så högt man kunde och sen skulle den kunna stå i tre sekunder elelr nå sånt. Våran blev 2.01 och vi var bäst.

Nej, nu hör jag att hockeyn har börjat igen. Hörde att det blev mål, 3-0. Tror jag.
Och igen, tror jag. 4-0. ( det kan ju ha varit Luleå också, kaaaaaan. Inte den största chansen. Skellefteå är bra idag, riktigt. Det är synd, bajsbajsbajs. )

Inga kommentarer: