måndag 5 januari 2009

I won't let them put my fire out.

Jag har inte orkat blogga någonting. Det enda jag gör är att ligga ner i min säng, i mörker och kolla på filmer och serier. Igår såg jag 11 avsnitt av True Blood. Jag var uppe ända till halv fem- fem någongång. Det är sjukt. Hur ska jag orka nu när skolan börjar? Jag har huvudvärk och det känns som om att jag ska börja blöda näsblod vilken sekund som helst och det skulle inte förvåna mig om jag gjorde. Det är mörkt när jag vaknar och det är mörkt när jag somnar. Hela dagen är det mörkt. Sjukt, vrickat och dumt i huvudet. Varför vände jag på dygnet från första början?

Nu måste jag skärpa mig! Jag ska banne mig stiga upp klockan nio imorgon. Och även om jag vet att det kommer vara jävligt svårt och näst intill omöjligt så måste jag. Jag kan försöka i alla fall.

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag. Johanna skulle ringa men jag vet inte när. Så vi får väl se hur det blir med det. Nu ska jag nog då och duscha så att jag vaknar till liv och sedan äta middag.

Inga kommentarer: