måndag 8 december 2008

We can't all be just like the good ones.

Söndag, eler jag menar måndag. Men det känns som om det vore söndag. En slödag. Jag vill sova och läsa och se film och äta och städa. Japp, för jag är less på mitt stökiga rum, utan ljus och julekrams. Jag längtar till min nya säng som står i rummet brevid och jag längtar tills nästa fredag.

Nu tänker jag vara dryg och inte berätta så mycket mer om min dag, är för lat. ( Tjock, huvudvärkslidande, svidandeögon, trötta fingrar och en seg dator. )

Sju sannigar om mig:
- när jag blir arg måste jag kasta någonting för jag känner mig så underlägsen.
- jag sover med en lampa på eller med min hund.
- jag är rädd för att vara ensam
- men samtidigt är det enda gången jag riktigt kan tänka
- det är också då jag kommer på saker som skulle kunna göra saker bättre
- men jag utför dom oftast bara den gången.
- på senaste tycker jag själv att jag har börjat ge upp för mycket.

Jag utmanar alla som orkar.

Inga kommentarer: