söndag 21 december 2008

It don't matter, cause i got you.

Tjenixen! Jag har varít aktivt hjälpsam här hemma sen tolv! Woho, jag är stolt! Jag kom trots allt hem halv fem så. Gårdagen var.. intressant! HAHA! Nej, men det var rätt kul. Allting blir kul med rätt folk.

Men idag har jag;
- Möblerat om.
- Städat
- Tagit bort ett eluttag
- Satt ihop en lampa

Johanna fråga just om jag ville följa och åka skoter. Men bajs och attans bananer att jag ska till min mormor och äta middag! '-.-
Jag vill inte, men jag antar att jag måste. Det här blir också första gången min mor kommer ut ur huset på en månad. Eller inte riktigt en månad men på julafton blir det en månad sen hon bröt benet.

Annars sitter jag och och lyssnar på gamla skivor. Just nu lyssnar jag på Justin Timerlake - Lovestoned / I think she knows. Det är fränt! Hehehe!

Fjärde advent är det också. Tre dagar ( eller säger man två?! ;O ) till jul. 19 dagar sen vi beställde våra kläder. Förhoppningsvis får vi dom till veckan. Hoppas då det!

Sen har jag tänkt på en annan sak. Varför är alltid mina pengar slut nuför tiden? Förut hade jag alltid pengar men nu är jag nästan alltid skyldig mina föräldrar?! Det är sjukt. Precis som det med sockarna, som jag för övrigt inte kommer kunna släppa vid första taget. Dom lurar mig nog bara. Jag ska i alla fall tigga mig lite pengar till någon snygg kjol eller tröja eller bara nå som jag kan ha på nyår. Helst skulle jag vela ha någon klänning men det är ju det där med mig och klänningar :/ Aja, i värsta fall får jag väl sy mig någonting. hahah :D

( JAG HAR VERKLIGEN STORA PROBLEM )
undra om jag behöver mer sömn. Jag känner mig lite konstig.

Inga kommentarer: