tisdag 2 december 2008

I'm strong on the surface not all the way through. I've never been perfect but neither have you.

Evelina har bättre minne än mig. Men eftersom att jag läser hennes blogg så kommer jag ju ihåg saker ändå! He- he- heee! - www.fialster.blogspot.com

Imorse när jag och Evelina skulle till skolan så var det nå fel på bussen. Först stod det nian och inte ettan och det gick tydligen inte att ändra? Sen när vi kom till Örnäset där tandis är så var vi tvungna att byta buss. Eller jag och Evelina satt och lyssnade på musik och såg att alla började resa på sig och gå ut. Det var förvirrande.

Sen så, mina damer och herrar, ska jag Siv Hannah Viktoria Hvitman ( Hedalm!!!! Aho ;b ) få glasögon!!!!! För tydligen är jag halvt blind och ja, DET HAR JAG INTE MÄRKT!! Och jag vill inte ha glasögon för att jag ser ut som ett sär och passar verkligen inte i det! Men annars är det snyggt på andra :(

Nk har jag också gjort. Blev garanterat över tre sidor. Tror jag. Jag kör ju med wordpad så, deni! ;)

Och äntligen har jag och Evelina beställt kläder! Fast det hann ta slut lite så Majken fick sig ingen klänning och Evelina fick ingen blå utan istället en röd kjol. Jag själv har beställt min älskade tröja, skor och EN JULKLAPP TILL EVELINA! Jag vet att ni vet att jag är bra! (H) Sen tänkte jag visa mer exakt vad jag köpt men eftersom att min dator är dum i huvudet ( or whatever. ) så går det såklart inte.

Twilight hade inte varit lika bra utan Rob. I alla fall inte lika snygg. he- he!

4 kommentarer:

evelina bogdanoff sa...

NEJNEJNEJ, JAAAAG har köpt ett klockhalsband åt DIG och DU ett halsband med en nyckel till MIG ( A ) ...


8-)

evelina bogdanoff sa...

OCH du, vi byter syn! jag vill ha glasögon :( gimme some dålig syn!!!!

Hannah sa...

Juuuuste, det måste jag ändra! HE- HE!


Ochdu? JAAA! kom så ska jag smitta ner dig din lillakissebajs! Mitt öga ska nog allt ta sig ann ditt och då din jävel blir du blind! :D

Anonym sa...

Du kommer ju bli snyggast någonsin i glasisar ;)