onsdag 10 december 2008

I wake up with blood-shot eyes, struggled to memorize the way it felt between your thighs, Pleasure that made you cry.

Yo, ingen skola för mig idag. Eller jag skulle bara haft idrott och jag kände att jag hade för mycket att göra för att gå på den. Så efter lite disskuterande beslutade min mor och jag att jag skulle få stanna hemma på vilkoren att jag steg upp i tid ( halv tio ), städade mitt rum och inte slösade bort tiden på ingenting. Så jag har än så länge både gjort engelska och städat. Har börjat kolla lite på mitt hemprov som jag ska göra klart nu när jag har tid. Eller rättare sagt så måste jag ta mig tid. Men jag har en massa andra läxor också som ska göras och som ska lämnas in tidigare.

Nej men hörreni, nu måste jag fortsätta städa så att jag blir klar. Sedan ska jag äta lunch. Klämmackor med massa ost!!! ;)

Inga kommentarer: