onsdag 17 december 2008

Hold me, wrap me up, unfold me. I am small and needy.

Nu var det såhär att någon, eller några, fick mvg på sin nk rapport grejs om motsägande artiklar! Japp, det var jag, ( såklart 8-b ) Maja och Erica. Hehehehehe! Blev dock något less när vi inte redovisade idag. Jag som var klar och typ pepp. Tror ni det händer ofta, att jag vill redovisa? Nej, inte precis. Det sög!

Annars har jag köpt ännu en julklapp idag. Till min mormor. Nu har jag bara eh.. Mamma&pappa kvar i think. I alla fall jobbiga julklappar. Vad köper man till sin pappa? Till min mamma vet jag massor med saker.

Imorgon har jag sovmorgon till tio. Sedan graf till fyra, det suger. Så segt och jag är så less kan inte bara skolan sluta nu?! Fast sen är det ju då såklart mitt ekonomiprov och psykologi frågor kvar som ska lämnas in på fredag. Fast det kan väl inte göra så mycket om jag skickar in det på lördag, eller? Vem vet. Får väl se mitt i allt hinner jag bli klar imorgon. Hoppas och försöka kan man ju i alla fall.

Sen är jag lite besviken för jag har väntat på Greys i en vecka och vad händer? Tror ni inte att det är nå bajs Roomservice när klockan är fem över nio! Det var bara försenat på grund av någonting. Men efter det då är det ett program om den gravida mannen! Visst, det hade kunnat vara intressant, men inte idag. Inte när det är meningen att det ska vara Greys!

Sen får jag inte glömma, min mormor har varit här och städat mitt rum. Lucky me!

Inga kommentarer: