torsdag 18 december 2008

Come into these arms again and lay your body down.

Hur kunde jag glömma att säga att det här var min sista skoldag! Woho, nu är det lov ett tag och yey, tror ni att det är lite skönt eller? Nu är det bara att vila upp sig tills efter jul. Åhnej, skoja. Det är det sista jag ska tänka på, skola. Fast jag lär väl hålla mig sysselsatt. Annars gör väl min mamma det åt mig. Hon behöver ju bara peka så måste man göra någonting.

Så, imorgon blir det gröt och sedan handla julklapparna som är kvar. Sedan hem, läxa.
Men jag får skylla mig själv när jag lämnar allting. Och hörni, det är mindre än en vecka till jul och hehe, min önske lista äger! Eller okej, det kanske är en liten, liten, liiiiiiiten överdrift. Men det finns inga onödiga saker på den och ja, det är saker som jag behöver och som jag vill ha.

Sen har jag kommit fram att texten på min blogg är ganska liten. Men jag kan då läsa den förträffligt bra på min dator. Där är den lagom stor. Men på skolan är den mini-mi! Hm, får fundera på att byta. Men den är snygg på min dator, SNYGG! Sen så är det ju faktiskt jag som har dålig syn och glasögon och om jag kan läsa, då borde alla andra kunna läsa? Alla dom som inte är halvt blinda så såklart.

Nej, nu ska jag gå och göra mig en sockerbulle och ta mig några pepparkakor. För snart är det jul här i vårt hus trallalalaaa..

Inga kommentarer: