lördag 29 november 2008

Tell me all the things you done. I would like to know why you say wait.

Steg upp klockan tio och det var det värt. För idag har jag hittat mig en jacka. Den är väl inte världens snyggaste och har inte den snyggaste färgen i världen som planerat, svart, men brunt är inte långt ifrån. Det är bara det att den har någonting fult rött på sig. Men det överlever jag. Hellre det än att frysa + att den bara kostade 1000 kronor. Ye! Alltså, den har kostat 4000. Så lite skillnad var det jao! Efter det for vi förbi mor en sväng med hennes beloved noni ( nomi ). Stannade på mc.d och åt min beloved cb och sen for vi till mormor. Fixade fram sparken och hennes julsaker. Åt någon pepparkaka och for hem. Sedan till stan med lillis. Köpte ingenting, men la undan en underbart söt klänning på vila. Hon köpte inte heller någonting så vi for hem.

Jag har nu beställt den fjärde boken, breaking dawn. Så förhoppningsvis så kommer den till veckan. Ye!

Tur att jag ska spara mina pengar ( de flesta ) den här månaden så att jag kan köpa snygga kläder som jag har hittat! ;) Jag tänkte visa några och jag börjar med.. två halsband!





Sen underbara jeans leggins, som typ alla har, JAG VET! Men dom är så snygga så!



Och prrrrr, ( lilliswb. ) i dom här är jag kär! I alla fall den sista och i den första har jag en förälskelse! fersure, tihiii! >.<





Inga kommentarer: