tisdag 18 november 2008

Memories sharp as daggers, pierce into the flesh of today.

ag letar Uggs/ boots / varma skor whatever. Men såklart så finns dom inte i min storlek. Eller jo, på www.halens.se men det är andra modeller.






1. Platt modell med stickad yta och knappdekor. Skafthöjd ca 20,5 cm. Ovansida i textil. Insida i textil/syntetmaterial. Syntetsula.
2. Platt modell med knytband och öljetter. Skafthöjd ca 37 cm. Ovansida/insida i textil. Syntetsula.
3. Platt modell med fuskpäls­foder. Ovansida i skinn. Insida i textil. Syntetsula. 28 cm.
4. Ovansidan i syntetmaterial, insida i textil, syntetsula. 28cm.
5. Jag vet inte ens varför, men jag blev typ förälskad och var bara tvungen att visa upp dom! Synd på mina små fötter bara (N)

Så.. Ni får gärna säga vad ni tycker! (A) alla är billy- billy och det är därför jag har tagit med dom. Dom som är dyrast är dom 'vanliga' eftersom att det är mocka skor. Nån får gärna tipsa om någon billig sida med sånna skor. :b

Annars så ska jag nog göra mig lite te och se på gossipgirl, träna lite engelska inför imorgon. Skönt att även jag fick sovmorgon. Sen har jag en massa graf att fixa klart till på torsdag, lite stressigt. Hade även utvecklingssamtal. Det gick väl.. Bra. Har G i allt förutom samhälls på grund av hemprovet som jag har kvar att göra. Sen är det ett lite svagare G i idrott också och det får jag ju skylla mig själv för. Jag hatar idrott. Men annars, VG- MVG i graf så jag är nöjd. Även G- VG i matte, G i engelska fast chans på VG, G i psykologi, G i nk och Johan lät typ förvånad över att jag klarade provet. Fast det var ju ganska många som inte klarat det tydligen så jag är nöjdtjej_91! Sen har jag saker jag ska förbättra och träna vidare på men det blir nog bra. Det känns så i alla fall. (Y)

Men nu ska jag fixa mig te och mysa.

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

jag tycker i samma ordning som du har lagt dom!