söndag 26 oktober 2008

yoyoyoooo, jag hade ju en massa roligt att säga men jag kommer inte ihåg någonting typ. Men eh, om det kommer tillbaka så får ni veta. Vi är hursom helst i Rovaneimi (?) nu och eh, jag vet inte vad vi gör. Väntar på morgon dagen för då ska vi på stan :) Men vissa här är ju rika och vissa inte.

Det är då måndag imorgon och sedan tisdag. Lovet går snabbt och sen på fredag bär det kanske av igen. Jag vet inte om det är helt bestämd och jag bryr mig inte för saker kommer som de ska och händelser inträffar och saker blir kul! Japp, idag är jag positiv. Det kan bero på stjärnfallet jag såg idag. Nog föll den lite väl långsamt sakta och lös lite allt för starkt så jag frågade evelina vad det var. 'Det är ett flygplan ser du väl?' Ooops!

Juste, citat från www.fialster.blogspot.com;
Och igår pratade jag & hannah i sömnen med varandra, men hannah vaknade efter ett tag och började säga en massa som gjorde mig förvirrad så jag vaknade också, haha.

Hon har även skrivit mer roliga saker som när hon lämnade mig ensam för att dö!!! ( ungefär.. )

Inga kommentarer: