måndag 27 oktober 2008

Yoyoyooo, jag vet att alla ni vill hjälpa mig att få en gratis biobiljett och tjäna sig en egen - http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=73636 - För det är sjukt hur fattig jag är! Jag kunde inte ens köpa en tröja som kostade 70 kronor bara för att jag känner att jag måste spara. Ohmyyyyy, kill me! Jag köpte i alla fall två armband och en färgad fuktkräm för 60 kronor. Sedan blev det ingenting mer. Evelina därimot köpte typ hela Rovaniemi. Ombytta roller helt enkelt eftersom att sist vi var i finland var det jag som köpte en massa och hon inte.

He- hee, evelina lyssnar på Neil diamond - Solitary Man om och om igen. Och visst fungerar det bara bra.

Och juste, vi såg på Mamma Mia! igår så idag när vi skulle till stan gick vi och sjöng dom låtarna. Och så fula dom är när dom sjunger. Alla olika 'höjningar' och dylikt och sen när man tänker sig vissa personer sjunga vissa saker. Åh, hahaha! Jag vet i alla fall att Evelina lägger in några bilder och skriver saker som inte jag gör på hennes blogg så kolla där - www.fialster.blogspot.com - Nu ska jag i alla fall packa. För halv sju ska vi till Prisma och handla och lämna väskorna på busstationen. Bussen går 8.50 för er som ville veta. Alltså 7.50 i svensk tid.

Inga kommentarer: