söndag 12 oktober 2008

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

Jag vill ha vinter och skotrar. Det är det och musik jag lever för, typ. Och när man drömmer om det man älskar mest så har man varit borta en allt för lång tid. Jag skulle nog köpa mig en ny skoter om jag hade haft pengar. Också en ny mobil och en kamera. Kläder behöver jag då inte. Eller jo strumpor, underkläder, en tjockare jacka, mössa och vantar. Och juste, en ny tjocktröja från hm. Min ser det ju ut som om att jag hämtat direkt från soptunnan. Fast det får jag stå över för andra saker är viktigare. Sen skulle jag behöva mig en vecka utomland ( två om det skulle gå bra. ) Åh, herregud! Jag måste skaffa mig ett jobb, jag vill ju bara ha saker och inga pengar har man heller. Fast någonting bra är att pappa troligen ska byta bort sin tegelsten till fordon mot någonting lättare, roligare och ehh.. mer åt mig också! :D hahahaha!

det är underbart att alla sjunger fel och det är underbart att alla hoppar i slutet och det är underbart att han blir överröstad och det är underbart att det är håkan. Det är sånt här som är bra med sommaren.

Inga kommentarer: