onsdag 8 oktober 2008

It's time for us as a people to start makin' some changes.

Hade engelska som första lektion, funney! Skulle leta en bok på biblioteket, men tror ni att dom hade nå bra böcker eller? Nejdu, jag ska låna från kultansbibblo istället. Efter engelskan hade vi idrott; skulle använda pulsklockor, men tyvärr så var jag död, enbart för att dom var för stora! :( Det var bajs, eftersom att jag ville kolla min puls på riktigt! Lunch och sedan kom den tid då man verkligen önskar att man vore död- NK. Hade exkusion (?) och skulle jämföra koksdammens vatten med det på gültza. Får se vad vi kommer fram till sedan. Annars var jag på skolan till fem med Maja och Erica. Allt för mdkn! ;) Sedan så bjöd Johanna på mat hos sin farmor, kött och pommes. Gott var det då.

Börjar klockan ett imorgon med orientering. Kul, nyttigt och bra för kroppen! Sedan ska jag hem och se Buffy som ett as! Vill hinna få andra delen av andra säsongen innan helgen för Ida ska till svanstein!! så annars blir jag utan! tror att jag skulle överleve så också men jag måste se, måste! :D Gonatt.

Inga kommentarer: