söndag 5 oktober 2008

If you close your eyes tight enough then none of the bad can get, none of the bad can get in.

gårdagen.
Evelina ( och hennes familj ) var så underbar och bjöd mig på middag. Friterad kyckling och ris! Det var riktigt gott så tack så mycket! :D Senare blev det fix för att sedan gå till Johanna. Vi satt där i hennes rum och sjöng. André ringde och efter att tag så mötte vi honom. Vi gick till någon kalle som bodde ovanför konsum. Det hände inte så mycket där men enligt mig så var det trevligt ändå. Vissa hade inte lika trevligt. Vi drog i alla fall vidare, hem till johanna, tillbaka till konsum där vi blev upphämtade. For till tuna. Var där ett tag, fick mat :) Promenerade från bowlingen till preem och fick skjuts hem av Johannas mamma vid fyra. WOHO! När jag kom hem var jag inte så trött så jag såg på tv ett tag. Men sedan kom tröttheten. Somnade vid sex, mamma ringde och väckte mig tio 'dags att ta penicillin'. Gjorde det och gick och la mig igen. Nu ska jag städa lite grann och typ inte göra så mycket. Puss!

Inga kommentarer: