onsdag 29 oktober 2008

Gud, vilket trams. Allt.

Kom hem igår efter att ha sprugit runt med 50 kilo tunga väskor. Till bussen i Rovaniemi för att byta buss någonstans mot Tornio, från Tornio till Ikea, runt där och slutligen till bussen hem mot Luleå. Jag har ganska ont i ryggen och axlarna men jag överlever som alltid. Så ja, vad hände igår? Inte så mycket alls faktiskt. Somnade hos evelina några gånger, typ i en sekund men i alla fall. Så jag bestämde mig för att gå hem. Väl hemma så somnade jag.

Idag så ska jag väl umgås med Evelina och vi lär väl hitta på någonting så här på dagen. Kvällen kan vara planerad, kan. Man ska aldrig räkna på någonting för mycket. Haha! Blöhh, nu ska jag gå och tömma vårat diskställ som inte finns!

2 kommentarer:

evelina bogdanoff sa...

NEJ, du somnade i typ 10 min :D och sen visste du inte ifall du hade somnat och ba:' OOOJ JAG HÖLL PÅ SOMNA!' öh.. du somnade?? :D HAHAHAHAHA söt :D

Hannah sa...

hahahhaha, vaaaaaaaaa???? :O
ohmy, ohmy! hahahahhah! men så går det när man stiger upp klockan sex! :b