torsdag 11 september 2008

We were born to follow, our guiding star and to meet our destiny with glory. Side by side, we stand like brothers- one for all and all together.

Blev inga skor igår, lämnade därimot in mina hos skomakaren. Jag skulle hämta dom idag men dom hade visst stängt redan klockan ett så nu vet jag inte är jag ska hinna hämta dom. Kort lunch imorgon och allt. Det får lösa sig på något annat sätt. Längtar till helgen, fast vad när och hur det blir får vi väl se. Alla vill olika dagar så det är lite bajs. Köpte mig två kjolar/klänningar igår. Det är menat som en kjol fast man kan typ ha den till klänning också. Eller okej, tunika/ kortklänning/ tubsak. Dom är fina. Evelina ville också ha en men hon hade inga pengar så jag skulle betala hennes med. Hon i kassan måste ju trott jag var galen eller nå. 'Jadu, tre likadana. Den har var nog populär'. Jag skämdes men lite roligt var det ändå.

Vill fortfarande ha det där bältet från hm. Men hur typiskt är dte inte att det ska ta slut medans man loggar in för att beställa. Det är sjukt. Måste kolla om det finns nu. Kanske kanske kaaaaanske! Fast sen ska det ju ta tiotusen år att få hem det, men det är värt det. Tror jag. Glömde engelska boken i skolan så läxförhöret imorgon kommer jag att vara bäst på. Det här är bara svammel och bajs för jag vill ha kladdkaka. Eller någonting gott bara! Åh, en hotdog skulle också sitta fint. Ska typ göra chokladbollar. Det får duga, lätt och enkelt. Puss!

Inga kommentarer: