tisdag 30 september 2008

Pretty shapes just for your eyes. So with toothpaste kisses and lines, I'll be yours and you'll be..

Nu är den här igen, halsflussen. Precis som den var för två veckor sen. Och för fyra veckor sen. Trodde bara att jag gick runt och inbillade mig men icket. Svullenhals, vitaprickar, huvudvärk. Jag orkar verkligen inte vara sjuk igen! Så imorgon ska jag till vårdcentralen tror jag väl. Det börjar ju bli pinsamt, jag kommer där som värsta stammisen. Hoppas bara inte att dom behöver ta blodprov. Jag är sjukt rädd för det. Fast jag tror att jag kanske skulle vara lugnare den här gången för jag minns det mer farligt än var det var. Men jag förstår om det är svårt att förstå för Johanna.

Nu ska jag vänta på att gossip ska laddas klart och kolla på det. One tree hill sparar jag till senare ikväll. Sen har jag också Buffy att se får se om jag hinner se nå avsnitt av det. Vill även se Angus, thongs and perfect snogging enbart för att Aaron Johnson är så underbart snygg och gullig! Som sagt har jag mycket att göra idag + att jag kanske ska vara med Johanna och Evelina senare. Och jag får inte glömma att säga att vi ska äta lax till middag! Gotttt, puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

grrrrr