lördag 27 september 2008


Jag blir typ ledsen när jag säger att det inte förvånar mig. Är man helt dum i huvudet så är man. Tycker bara synd om alla andra som får lida för det.

Annars har min dag varit som en berg och dalbana och min dag bestod kort och gott av;

  • försovning, fast hann med bussen jag skulle. Allt det tack vare min mamma. Hon är rätt bra ändå.
  • skola- segt, tröttsamt och bajs.
  • en underbart generös Lena med alldeles för bra samvete ( tack! )
  • stan, kollade på jackor men hittade ingen sådär jätte speciell. Men det gjorde johanna, bravo!
  • Pizza till middag, han dock bara äta några tuggor innan jag åkte ner. Låt oss säga att min pappa blev bajsnödig och jag utkastad. Började gå ut och gå men hann inte så långt innan johanna, rasmus och jatko ( hur det nu stavas? :O ) körde förbi och plockade upp mig. Fick mat där, kyckling och pommes :)
  • en underligt läskig pojke, fast har han någonsin varit normal? smyger sig på en när man minst anar det. Så johanna passa dig du vet aldrig i vilket hörn han lurar. Och lås dörren när du går och läggar dig, han kanske tar sig en liten titt som på den gamla goda tiden.
  • Singingbee och cola. Lite kollade på blocket. Snart är vintern här! Jag längtar som ett as och det tror jag att Johanna också gör.
  • Mys med mor, kex och ost och Buffy såklart!

Nu ska jag se på film men en bra låt är i alla fall den här och jag ska ladda ner den nu, fast jag har den på nån skiva också 8-)

Inga kommentarer: