söndag 28 september 2008

Forgetting everything you already know and it all goes to show that you're moving to slow. It will end up changing you, it will end up changing you.

Gårdagen var väl okej. Skulle inte göra så mycket egentligen. Fast sen ringde Johanna och sa att vi kanske skulle träffa lillJimmy. Så jag gjorde mig klar och drog till Johanna. När jag kom dit satt dom på hennes rum och små surpla. Haha, evelina hade fått nå gratis från resturangen. Det där med lillJimmy blev inte av men vi ringde Joel som jag träffade på lk. Haha! Han och hans kompis Filippo(?) kom och hämtade oss. Först körde vi runt lite och sedan for vi hem till Joel. Vi var typ där i tre sekunder innan Joel skulle skjutsa några. Så vi stannade. Vi gjorde inte så mycket utan pratade, kollade runt på youtube, lyssnade på musik och spelade nå spel. 'Pratmakarna' tror jag att det hette. Man skulle i alla fall beskriva ord genom synonymer och assiciationer. Det var jag och Filippo mot Johanna och Evelina och såklart så vann vi! :D ( med ett steg. ) Vi satt där i typ fyra timmar och väntade på att han skulle komma tillbaka och vi hann bli hungriga. Alla förutom Evelina som hade varit det hela tiden. Vi började leta efter mat men det var tomt överallt. Trodde vi. Direkt när Evelina började leta hittade hon pommesfrites, broccoli och bröd. Vi började i alla fall steka oss mackor och la på lite allt möjligt. Evelina tog kebabdressing, jag oboy och Filippo ketchup. Haha, vissa blev ju godare än andras. Och juste, Johanna ville inte ha. Joel kom i alla fall vid fyra med maxmat ( och ja, jag dregglade inombords. ) Han skjutsade i alla fall hem oss sen. Trots att han typ inte hade nå bensin, det var vänligt. Fast sen började han typ köra över hela vägen. Hahah, jag var gaaaaaaanska nervös! ;O

Idag har jag varit på soumisoffa, dollarstore och nån möbelaffär mitt ute i ingenstans. Där köpte vi en soffa och en säng till mig!! :D Eller vi bokade sängen men troligtvis blir den min. Meningen var egentligen att vi skulle köpa en madrass och lägga på en gammal säng men om vi köpte en helt ny säng så kostade hälften så mycket! Det var lite knäppt. Men det var nå specialare. Det är väl ungefär det min dag har bestått av. Jag har ätit också, laxgratäng. Det var gott. Eller laxen i alla fall. Nu ska jag se på tv- Fear Factor/ One tree hill. Puss!

Inga kommentarer: