tisdag 29 juli 2008

So you stood us up and you let us down
and you've got nothing to say.


Min mamma väckte mig typ tolv? Eller kanske ett, jag vet faktiskt inte men där omkring i alla fall. Jag skulle hur som helst skriva på nå papper och sen skulle dom fara och hämta ut min lön!! Jag gick upp och la mig igen och somnade om til tjugo i fyra. Ohmy, då hade jag brottom. Jag skulle åka upp med johanna halv fem och jag skulle duscha och allt. Men det ordna sig. När vi kom dit så bytte jag kläder, eftersom att jag inte hann fixa klart tröjan/tunikan/vadmannukallarden innan halv. Sen skulle vi fixa tårta och jag fick äran att fixa grädden. Aldrig mer tror jag. Det smakade som kaffe ost sa johanna. Felet jag gjorde var att vispa för länge, så den blev hård. Sen skulle johanna visa mig hur man gjorde. Så blev den likadan om nu inte värre. Hennes mamma sa att det kunde bero på att det är rötmånad. Hon fick en massa presenter och pengar. Och nu är hon lika gammal som mig!! ( varför kan man inte stryka under '-.- ) Men bara i sex dagar (H).

Blablabla, sen gick vi ut. Träffa folk ovs. Inte någonting mer intressant. Och jag orkar inte skriva nu för jag har huvudvärk och mår illa. gonatt!

Inga kommentarer: