onsdag 2 juli 2008

So you can see your feelings inside yourself and wander through my heart. Letting you see through me, now only consumes me. Forget your pain and watch me fall apart.

hohooh, jag och johanna har varit och badat i hagaviken idag! det var typ inte så kallt. eller jo först men jag trodde att det skulle vara kallare, faktiskt. eller okej, jag höll på att fega ur men nejnej. johanna fick in mig på rätt spår igen. hahah! men nu måste jag sova eftersom att jag jobbar imorgon. baiz, påre'. fast det är bara två dagar kvar nu och man får ju gratis cocoacream! ;) eller vad det nu heter. men sån där från maskin i alla fall. imorgon ska vi först ut till avan och det andra där borta tror jag. sen ska vi börja flytta ut ur ett dagis och flytta allting till borgmästarskolan. så det lär ju gå snabbt när det finns saker att göra hela dagen.

gonatt, puss!

Inga kommentarer: