söndag 6 juli 2008

so what made you think that he couldn't find a door in the morning, when he found that bed so easily in the dark?

vaknade nyss, så nu ska jag börja städa. sen måste mamma fixa mina väskor. eller ja, jag och mamma då. sen ska jag se om jag får till det där linnet också. det blev ju bara halvklart igår. jag kanske lägger upp en bild om jag blir nöjd med det. nu lyssnar jag på musik- it ain't me babe med new found glory. dock är den riktiga mycket bättre. johnny cash är kung!

igår var jag med evelina. vi skulle till willys så vi tog c00lic00L vespan till stan. Först skulle vi möta ali x2 utanför max. vi var tvugna att springa ovh jag typ dog. måste verkligen verkligen börja springa! efter det gick vi ner till willys, men klart. då hade dom hunnit stänga! så vi gick tillbaka till vespan och for till kvantum. och serni, där hade dom något specialerbjudande; köp två olw för 35. så vi köpte lite onyttigheter. vi märkte också att allt det vi ville köpa innehöll ost. haha åh! hursom helst kom det en massa moppepojkar och vi ville typ dö. så när alla var där inne sprang vi snabbt till vespan och for iväg. vi for till evelina och spelade singstar (*). (H) hohoh.

Inga kommentarer: