söndag 27 juli 2008

Nobody's touched my heart and healed my pain. You've picked up the pieces and put me back together again.

Idag har jag mest sovit. Efter att ha varit vaken i 41 timmar så är man ganska sliten och död. Annars har jag underhållt mig genom att se på film, städa, musik och varit hos johanna.

torsdag;
Det blev en hemma kväll för mig själv. Eller mer kanske hemma dag. Jag gjorde typ ingenting förrutom fettade. Eller nja, jag stekte mig faktiskt en omelett. Men jag hatar ägg så.. Då blev det en grandiosa powerpan. Annars såg jag på film, åt cheezeballs och drack cola. Johanna kom förbi en stund och vi pratade. Sedan gick hon igen. Jag fortsatte se film. Eller rättare sagt Instant Star. Hohohoh, sen såg jag det hela natten.

Nu är det fredag, om ni inte förstod det. Jag blev trött och sedan över trött. Klockan blev sju, åtta nio. Då somnade jag och sov i typ en timme eller mindre. Sen steg jag upp, eller vaknade kanske man säger. Jag kunde verkligen inte somna så jag kollade på en film. Johanna ringde halv tolv och sa att vi skulle fara tolv. Alltså vi skulle fara ut och åka båt med johannas pappa. Vi for till ön brevid klubbviken (?). Ye, det finns tusen vackra så nyckelpigor där. Vi badade och solade. Sen kokade vi bullens med vattnet jag hade med mig. Det var tur att jag kom ihåg det för det gjorde inte Johannas pappa. Sedan for vi i alla fall hem.

Då var klockan typ 4? Så det var bara att börja göra sig klar och laga middag. Mycket till middag blev det inte, fil och flingor. Men det var i alla fall någonting. Var klar typ kvart i sju. Vi skulle egentligen tagit bussen till stan 18.23. Men den bussen gick ju inte nu så vi fick lite mer tid och skjuts av Johannas pappa. Bussen som vi skulle ta till piteå gick 19. 10 och var nästan helt full redan när vi gick på. Så vissa fick vänta på nästa buss, vilket jag fick lite skade glädje åt eftersom att dom flesta såg ut som små fjortisar med deras reaktioner.

När vi kom fram orkade vi inte gå in direkt. Vi satte oss på en skolgård och pratade typ. Hursom helst så kom det fram en kille och började snacka med oss. Han var riktigt trevlig. Vi gick in med honom och skulle typ prata med hans pappa. Haha! På vägen till ingången, som han jobbade i, skulle han försöka se så nykter ut som han kunde. Hur bra han lyckades vet jag inte. För hans pappa gick iväg och killen med. Vi gick åt ett annat håll bara. Det hände säkert mer och jag orkar inte skriva allt för jag vill verkligen se på film nu.

Sen såg vi ju såklart Håkan Hellström. Det var ju faktiskt därför vi var där! Eller i alla fall jag. Vi stod typ, tredje längst fram eller nå. Vi träffade ett par killar som var tjugo, joakim och emi. Dom , eller i alla fall Joakim hjälpte oss ännu längre fram och mer i mitten. För det kommer ju folk som trängde sig förbi hela tiden. Juste, det blev slagsmål framför oss också. En började löda näsblod och det kom vakter och hämtade henne. Vissa är ju bara helt galna och visst det var helt galet! Det var helt underbart, allting. Håkan, musiken, alla som sjöng med. Det blev fyra extra nummer och nu kan du få mig så lätt och det är så jag säger det var extra långa. Det går inte att beskriva det, man skulle ha varit där helt enkelt. I slutet kastade dom ut rosor och det kom en trumspinne studsande för att sedan landa på marken brevid mina fötter. Den tog jag, då var jag lycklig.

Det kommer bilder sen. Just nu vill inte min kamera samarbeta med min dator. Och om det går och jag kommer på hur man gör så kommer det även filmer. puss!

Inga kommentarer: