söndag 27 juli 2008

And they can never ever tear us apart you said.
I'm sorry, but they did.

Okej, jag har verkligen tråkigt! Sen en sjuk huvudvärk och musik som flyger ut ur högtalarna. Det enda som jag saknar just nu är färg ( jag är verkligen inte brun ) och en skönt dopp. Jag vill bada så himla mycket men det finns ju aldrig någonstans att bada. För allting är så himla långt borta. Blöhh, det är dåligt!

Dagens låt: nu kan du få mig så lätt.
Dagens frisyr: uppsatt, hängande - slarvigt.
Dagens smink: pft, ingenting.
Dagens klädsel: gubbshorts och t- shirt.
Dagens händelse: storheden.
Dagens planer: äta Ben&Jerrys ;)
Dagens vill ha: skivor, filmer, böcker.
Dagens saknad: vatten, bada, simma och att vara brun.
Dagens drog: musik.
Dagens finaste: ehm, måste nog säga nick.
Dagens måste: Instant Star(!!!)
Dagens dricka: juice.
Dagens köp: B&J, blue keld, fotoalbum.
Dagens skönaste: hhhhåkan.
Dagens sämsta: städa, huvudvärk
Dagens mat: sallad.
Dagens sjuka: blöhh?
Dagens kärlek: tomt.
Dagens mående: huvudvärk.

Inga kommentarer: