torsdag 31 juli 2008

And these fingertips are moving faster than this lips. So you can only imagine how jealous my mounth is.

Jag hade ingen blogglust alls igår så jag skriver idag istället. Först ska jag säga att johanna for till turkiet igår. Och hon landade ungeför klockan tre inatt helt oskadd. Hon var nämligen lagomt nervös, haha! Vad gjorde vi annars igår? Eh, ja i cyklade. Typ första gången jag cyklade i år och jag typ dog. Det var ju den där konditionen som jag skulle träna upp. Sen är min sadel sjukt oskön så jag har typ blåmärken på rumpan!! Vi träffade i alla fall Jimmy ett tag och sen cyklade vi mot stan och träffade Adam&co. Vi pratade med dom ett tag och sen for dom mot shell för Issa skulle ha Hotdog och vi drog oss mot Max. Dock köpte vi bara en dricka men vi klarade oss ändå. Det var ändå det som jag behövde mest och eftersom att jag inte hade några pengar. Vi gick en runda på stan och konstaterade att det var dött så vi for hemåt igen. När vi var vid typ Statoil kom i på att Adam och dom skulle till shell så vi hörde var dom befann sig. Trots att vi hade farit till stan, varit på max, gått runt på stan och sedan cyklat tillbaka så var dom kvar på shell. Så vi for och mötte dom och bestämde oss för att fara och bada. Så vi for till Malmudden och badade klockan ett, två? Det var varmt som bara den! :)

Idag har det inte hunnit hända så mycket. Varit på stan och köpt förköp till helgen. Sen började det ju att regna så vi for hem på samma biljett. När vi väl var framme på hertsön skulle vi på konsum. Eh, jag handlade för 57.50 och egentligen skulle jag inte ha någonting alls. 8-) När vi kom ut så hade det börjat åska och mitt hår blev statiskt och stod rakt upp i luften enlig Evelina. Min pappa kom och hämta mig från evelina eftersom att jag inte vågade promenera hem. Senare ska vi väl på RixFM saken. Det blir då bara till att ta på sig varma kläder och ha ett paraply i beredskap. Kanske ses vi där? puss!

Inga kommentarer: